Friday, June 7, 2013

Mood Ke Laut




Tengah-tengah malam gini
ntah apa hal ntah..
tetiba nak emo
bukan emo yg pms tuh...

cuma...
aku rasa macam tiba-tiba jiwa aku rindu
macam-macam rindu
rindu pada abah (Al-Fatihah), pada mak...
adik-beradik..
kawan-kawan yang pernah rapat ngan aku...
dan kawan-kawan yang berada bersama aku sekarang

dia feeling2 ala2 "mahu ku luah rasa rindu, tapi terasa malu..."
erkkk...boleh gitu..? hahahaha..

ego namanya tu.
bila ntah nak buang.
kadang-kadang selazer2 aku ni,
ada masanya tetiba jadi pendiam...pelik jugak kan..
hahaha.. tu ting tong namanya..

ye la..
umur dah kekertuan ni..
kena makin banyak muhasabah diri
walau tak banyak mana kan..
senyap sekejap jadi la eks..

aku suka quotes...
malam ni jumpa plak satu quote ni..

"Have you ever heard the wonderful silence just before the dawn? Or the quiet and calm just as sun sets to the time? Or perhaps you know the silence when you havent the answer to a question you've been asked? 

Ntah..
boleh matching plak dgn apa yang aku selalu rasa.
Aku suka ketenangan sebelum subuh.
(Walau kadang-kadang je dapat rasa...hihi..subuh gajah banyak kali lah..!)
Aku suka tenang dan damainya maghrib..masa semua dah settle for the day..
Ia tenang.

Mood ke laut alahaiii...

Aku suka laut. Pantai.

OKbai.