Wednesday, October 9, 2013

Semua Serba Salah

Awkward bertambah awkward......ignore je lah.

Nampak macam tak ada apa-apa yang berlaku.
Tapi yang pasti segala-galanya dah tak macam dahulu lagi.
Masing-masing dengan ego masing-masing, termasuk aku...
Ya, mengaku, aku keras hati. No means NO.

Cuma...harap-harapnya tidak berpanjangan lah macam ni.
Silent treatment is much better for this situation.
Tak perlu saling balas post perli memerli ke apa.

Be matured.
Cakap je terus terang. Aku ni bab kias-kias memang lampi sikit...sebab malas nk konar-konar cerita.
Kalau x bagitahu, jangan harap aku nak fikir sesakkan kepala.

Banyak benda pun dah sesak sekarang ni.
Ayam mahal, ikan mahal, minyak mahal, sayur mahal, rokok mahal(tetiba!), sampai gula pun nak mahal.
Hujung-hujung nanti nak minum air kena senyum dulu....kurangkan manis dalam minuman katanya.

...ini semua bullshit!