Monday, September 1, 2014

Cabaran 30 - Hari 1 : 5 Fakta Tentang Aku

Hahahaaa...
Fuhhh..Fuhhh..fuhhh!!!
Salam...hehehe..

Hari pertama CABARAN BLOG 30 HARI oleh Mak Tiri Sueizza, dari Blog Catatan Sue Izza....sudah bermulaaaa!!

Yang join ni
1 - Mak Tiri Sue Izza
2 - Qaseh
3 - Yanty Lee
4 - Kak Fiza Fantagiro
5 - Mizza

..ehh! Dah kenapa aku sorang kumbang??? Hahaha..

*update*
Kekumbang lain ramai gak join...nanti i is update list yang join okeh!

Matilaaa..aku tulis dalam keadaan terhuyung hayang ni...on the way balik ke Putrajaya dari bercuti di kampung halaman tercinta.. Hehe..

Oklah, task pertama,
1 Gambar Selfie Terkini.




Haaa..nampak tak anak buah aku mencapap di situ... gmbr ni kira terkini la yek..balik kampung tak sempat berselfie..

Haaa..yang kedua ni yg lemah sikit.. haha..oklah...aku share jugak.

*5 Fakta Tentang Saya.*

1 - Suka apa sahaja yang berwarna MERAH dan HITAM. Tapi warna lain pun layan je, cuma Merah didahulukan, Hitam diutamakan...gituuu...

2 - Seorang yang agak panas baran...AWAS! Tapi paling mudah je cool....abang royan sekejap je dik.

3 - Suka berterus-terang apa sahaja. Boleh atau tidak, suka atau tidak, aku selalu bagitahu terus terang. Tak suka nak kona², berkias-kias bagai.

4 - Aku mudah selesa dengan sesiapa sahaja, janji tak kekwat.

5 - Suka dan boleh memasak, tapi malas je sebenarnya....bhahahahaha!!

Cukup la tu ek?




*Nak muntah plak kita menaip dalam kereta ni....burkkk...! *
posted from Bloggeroid